Pro koho je konference určena
![eshopy ikona](https://supportday.cz/wp-content/uploads/2016/05/eshop.png)
E-shopisty
Chcete, aby váš e-shop vynikl? Poskytujte špičkovou péči o své klienty.
![podnikatelé](https://supportday.cz/wp-content/uploads/2016/05/podnikatele.png)
Majitele firem
Získávat nové zákazníky je dražší, než prodávat těm stávajícím. Ukážeme vám, jak si je hýčkat.
![podpora zakazniku](https://supportday.cz/wp-content/uploads/2016/05/podpora.png)
Pracovníky na podpoře
Chcete vědět, jak řešit složité situace, které se na vás valí každý den? Naši řečníci vám s nimi pomohou.
![Informace ikona](https://supportday.cz/wp-content/uploads/2016/05/informace.png)
Informace
Které jinde nenajdete a které vám ostatní nechtějí říct.
![praxe ikona](https://supportday.cz/wp-content/uploads/2016/05/pouzitelna_praxe.png)
Použitelná praxe
Z každé přednášky si odnesete něco, co budete moci ihned použít.
![Networking](https://supportday.cz/wp-content/uploads/2016/05/Networking.png)
Networking
Cenné kontakty pro vaše podnikání.
![Zážitek ikona](https://supportday.cz/wp-content/uploads/2016/05/zazitek.png)
Zážitek
Na který nezapomenete a který změní váš pohled na konference.
Záznamy konferencí:
SupportDay 2023
SupportDay 2022
SupportDay 2019
SupportDay 2018
SupportDay 2017
SupportDay 2016
Špičkoví řečníci ve svých oborech, zaměřeno na praxi
Přednášky povedou jedni z nejlepších ve svých oborech v České republice. A protože víme, že špetka praxe vydá za tunu teorie, všechny prezentace budou vycházet z reálné praxe a budou koncipovány tak, aby si účastníci odnesli z akce maximum praktických poznatků, které budou schopni aplikovat na své vlastní projekty.
Na rozdíl od ostatních konferencí si z každé přednášky odnesete něco, co budete moci ihned aplikovat. Každý přednášející pro vás bude mít připravené materiály, které dostanete jako účastníci konference. Po celý den vám budou všichni řečníci k dispozici, připraveni zodpovědět jakékoli vaše dotazy a také vám poradit přímo s vaším vlastním projektem.
Věděli jste, že:
80 %
zákazníků odešlo od obchodníka kvůli špatné péči o zákazníky
89 %
majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou podporu pro své zákazníky, ale to samé si myslí pouze 8 % zákazníků
58 %
zákazníků rádo utratí více u obchodníka, který poskytuje skvělou péči svým zákazníkům
Nevěděli? A to není vše. Péče o stávající klienty bude čím dál důležitější, protože získat novou objednávku od stávajícího zákazníka je 5-6x levnější než od toho nového. Možná si říkáte, že to ale vše stojí strašně moc času a otravuje vás to. Na konferenci se dozvíte, že tomu tak být nemusí - a že vás to dokonce může bavit!