Support Day 2023

ZÁZNAM KONFERENCE

Péče o zákazníky jako důležitá

součást vašeho podnikání.

Program:

9:00 - 10:00

Každý den ztrácíte zákazníky, dělejte s tím něco. Hned!

Radek Hrachovec - Voxwise

Spousta firem si neuvědomuje, na jak malém procentu jejich zákazníků závisí jejich přežití. Ukážu vám, jak každý den ztrácíte zákazníky a měli byste s tím něco dělat. Někdy není čas na stavbu velkého věrnostního programu, je třeba jednat teď hned. Odhalím vám největší pain points a projdeme si 3 úspěšné příklady, jak se nám povedla rychle zvýšila loajalita u důležitých skupin zákazníků. 

Radek se věnuje přes dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Dnes je partnerem společnosti Voxwise. Předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The International Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

program foto 1

10:00 - 11:00

Zákaznická péče jako prodejní kanál

Mário Roženský - SupportBox.cz

Domníváte se, že zákaznická péče je pouze nákladové středisko? Chyba. Ukážu vám, jak o zákaznické péči přemýšlet jinak a skvěle na tom vydělat.

Podíváme se na témata jako:

  • Jak vědět, co zákazník chce, ještě než se zeptá?
  • Jak se nestřílet do vlastní nohy a nepřijít o objednávku?
  • Jak díky informacím ze zákaznické péče uzavřete více obchodů?
  • Jak si spočítat, kolik vám zákaznická péče vydělá?
  • Jak prodávat skrze pomáhání.

Mário posledních 8 let školí zákaznickou péči, založil helpdeskovou aplikaci SupportBox a je autorem knihy Jak na skvělou zákaznickou péči.

11:00 - 12:00

Jak roboti pomáhají Alze s tisíci dotazů od zákazníků a přesto zůstávají lidští

Lenka Bartizalová - Alza.cz

V Alze je zákazník vždycky na prvním místě. Proto abychom mohli poskytovat ty nejlepší služby široko daleko, což je náš cíl, musíme fungovat jinak než většina velkých firem. Proto naši lidé i náš robot Alzee a jejich vzájemné fungování jsou tu především pro zajištění růstu zákaznické spokojenosti.

Na jaké otázky odpovím na SupportDay?

  • Může koncept robotizace s využitím umělé inteligence nemít za primární cíl automatizaci?
  • Jak souvisí věci jako zákaznická spokojenost a roboti či umělá inteligence?
  • Jak s tím souvisí téma odbornosti, specializace, prediktivity?

Budu povídat o tom, jak koncept umělé inteligence pomohl zvýšit zákaznickou spokojenost, spokojenost zaměstnanců a pomohl zlepšit spoustu dalšího. A věříte tomu že v Alze v zákaznické péči schválně fungujeme jako malá firma.

13:00 - 14:00

Šikovné techniky, jak si poradit se stresem na zákaznické péči

Libor Mattuš - libormattus.com

Snižování stresu nejsou kouzla - je to práce s naším tělem a dechem, které podporují naši psychiku.

Na workshopu si ukážeme, jak si v běžné pracovní době prakticky snížit úroveň stresu dýcháním a pohybem.

Nebuďte ve stresu, když nemusíte.

Zážitkem vás provede Libor Mattuš, instruktor dýchání pro vrcholové atlety a manažery, průvodce zimních výprav na Sněžku v kraťasech, autor knihy Chladová terapie.

14:00 - 15:00

Jak na zákaznickou péči na prodejnách

 Markéta Knotková - BELFAIR Prague s.r.o.

O zákazníky není potřeba pečovat pouze on-line, ale také na kamenných prodejnách.
 
Po letech strávených ve službách a obchodě chci nyní předávat své zkušenosti dál. Věřím totiž, že i české firmy mohou nabízet zákaznický servis té nejvyšší úrovně.
 
Ve své přednášce se podívám na témata:
 
  • Zákaznická péče v offline prostředí.
  • Nejčastější chyby ve vedení prodejního rozhovoru.
  • Cross-sell, up-sell techniky.
  • Motivace zaměstnanců.
  • Osvědčené tipy z praxe.

15:15 - 16:00

Jak se dělá one-man podpora ve více lidech

Bronislav Sobotka - brona.cz

Brzdí vás pocit, že jste nenahraditelní a nezastupitelní? Čas proti vám hraje přesilovku. A pokud se nenaučíte něco ze svých kompetencí pustit a předat, neposunete se dál. Ukážu vám, jak neúprosných 24 hodin tak trochu oblafnout a udělat si (pracovní) život radostnější.

Na mých zkušenostech z one-man značky, za kterou stojí 20 lidí, vám ukážu, jak

  • přepnout do módu delegování,
  • přitáhnout báječné lidi a dobře je zaškolit
  • a na co si dát zatraceně dobrý pozor, aby se to celé nerozsypalo.

Nezáleží na tom, jakou pozici zastáváte. Ukážu vám, svůj postup a každý si najde něco k okamžitému použití.

16:00 - 17:00

Jak spolupracovat s ambasadory na zákaznické péči

Jan Kvasnička

Spolupráce s influencery/ambasadory už dávno není na konceptu: tady máš peníze a dej post na Instagram. Popravdě tento koncept už ani nechceme využívat. Jde nám především o hlubší spolupráci, najít si ambasadory, které bude spolupráce bavit, kteří mají k tématu projektu vztah. A s nimi chceme dlouhodobě spolupracovat, vytvořit jejich vztah s našimi zákazníky, udělat za tím win-win strategii. A právě na toto téma se podíváme, jak vytvořit win-win strategii spolupráce, jak ambasadory zapojit do fungování zákaznické péče a jak celkově tuto spolupráci uchopit.

Vše v praktických příkladech!

Objednávka záznamu

Co říkají účastníci konference?

Odnáším si spoustu poznatků, které bych ráda využila na naší zákaznické podpoře. Že je stále na čem pracovat a je potřeba zákaznickou podporu zlepšovat. Odnáším si také skvělý pocit z toho, že jsem se sama mohla díky tomuto dni posunout a dozvědět se nové a užitečné věci. Bylo to skvělé 🙂 .

Vendula KobrováManažerka zákaznické podpory, Adrop s.r.o.

Celý den jsem si moc užila. Byla to moje první konference a určitě se zúčastním i té v dalším roce (pokud bude). Hodinové bloky byly perfektní pro udržení pozornosti, výborné občerstvení nakoplo! 🙂

Andrea ZemanováVedoucí zákaznické péče, Hanibal sport

Za mě výborná konference v docházkové vzdálenosti od sídla naší společnosti. Výborní řečníci, zajímavá témata, skvěle zvládnutá organizace a neposlední řadě výborné občerstvení po celou dobu trvání ;-).

Petr NacházelCEO, EDERA Group a.s.

Velké díky. Konference mi moc pomohla uvědomit si, co by mělo být naší prioritou a zároveň dostat chuť na tom zase začít pracovat. Obrovská motivace a spousta intenzivních tipů a nápadů. Místo a služby kolem tomu jen přidaly - prostor krásný, jídlo výborné. Všechno bylo fakt skvělé. Dost mě potěšil i zápisník na míru - ten je fakt geniální. Mrzelo mě trošku sli.do - nešlo tam psát dotazy během přednášek, protože jsem si pořád psala nějaké nápady a na dotazy už mi prostě nezbýval čas. Což je vlastně na jednu stranu dobře 😀 Možná kdyby tam byl chvilku prostor nadechnout se na psaní dotazů, bylo by jich víc. Určitě jsem ještě na nějakou pochvalu zapomněla, ale už fakt musím jít pracovat na těch "Akčních krocích".

Pavla Vlasatášéfka péče o zákazníky, SportObchod.cz