Support Day 2022

ZÁZNAM KONFERENCE

Péče o zákazníky jako důležitá

součást vašeho podnikání.

Obsah:

Zákaznická péče jako zdroj talentů - výhody pečlivého náboru a soustavného rozvoje operátorů

Veronika Jílková - Slevomat.cz

Častá otázka směřující k zákaznické péči - jakou máte fluktuaci?

Ve Slevomatu na zákaznické celkem velkou, ale naštěstí směrem do firmy. Od začátku roku do konce března máme 3 interní posuny a jeden odchod ven za úplně jiným oborem. To jsou čísla, která mi dělají radost.

Jak na to, abyste měli motivované zaměstnance s chutí odvádět co nejlepší výkon? Proč klademe takový důraz na výběr kandidátů na zákaznickou péči? A proč je důležité pracovat cíleně na rozvoji operátorů od samého začátku, jak na to?

Pokusím se vám přiblížit, jak to funguje u nás a proč nás mají manažeři jiných oddělení opravdu hodně rádi. 🙂

program foto 1

Vliv zákaznické péče na objednávky zákazníků

 

Mário Roženský - SupportBox.cz

 

Ve spolupráci s několika e-shopy jsem se podíval na zoubek přínosu zákaznické péče. Chtěl jsem znát odpovědi na řadu otázek:

  • Má komunikace se zákazníkem vliv na hodnotu objednávky?
  • Když zákazník kontaktuje podporu, zanechá potom raději recenzi?
  • Kdy zákazníci píší a kdy dostávají odpovědi?
  • Jaké procento zákazníků potřebuje pomoci?
  • A hromada dalších.

O svá zjištění spolu s radami, jak s nimi naložit, se s vámi podělím ve své přednášce.

Jak správně komunikovat na zákaznické péči

Lada Laiblová - KazdyProdava.cz

Kvalitní zákaznická péče je důležitá, na tom se shodneme. Jak se zákazníky ale správně komunikovat? Zaměříme se na praktické tipy a ukázky jako důkaz, že některé způsoby komunikace působí lépe.

  • Jaký styl komunikace zvolit.
  • Jak reagovat v nestandardních (nepříjemných) situacích.
  • Jak zajistit aby, styl komunikace byl dodržován napříč firmou.
  • Jaká jsou úskalí komunikace se zákazníkem a jak se jich vyvarovat.

Zvládání stresu a emocí na zákaznickém servisu

Ing. Mgr. Radka Loja - Mindtrix.cz

Stres může zničit mnohem víc než jen naše fyzické zdraví. Často nám sebere radost ze života, z práce, naději, víru a chuť cokoli řešit. Stres úzce souvisí s emocemi. Pokud s nimi umíte pracovat, budete v životě spokojenější a úspěšnější.

Ode mne se dozvíte:

  • Co se děje s naším mozkem ve stresu?
  • Jak vypadá destruktivní emoční únos a jak mu předejít?
  • Jak se dostat ze začarovaného kruhu?
  • 5 kroků ke zvládání emocí.
  • Několik relaxačních technik, které si můžete hned v sále vyzkoušet.
  • O tom, že existuje web emoční inteligence mindtrix.cz, a co tam najdete.

Možnosti telefonu se nepřestaly vyvíjet v 90. letech

Evžen Hanka - Telfa.cz

Telefonní podpora není pouze zažloutlý telefon na stole či sluchátko na uchu. Dnešní systémy dokáží být skvělým pomocníkem, který operátorovi ihned dohledá, kdo volá, či rovnou zákazníka uvítá jménem. A to zdaleka není všechno.

Co se dále dozvíte:

  • Jak to bylo s telefony a jejich použitím dříve a co z toho čerpáme do dnes?
  • Co můžete už teď žádat od telefonu a jak snadno předčit konkurenci?
  • Čím nás ještě telefony překvapí v blízké budoucnosti a jak toho využít?

Právo a zákaznická péče

Petra Dolejšová

Zákaznická péče a právo jsou si na první pohled velmi vzdálené. Možná jste od „právního“ obdrželi pravidla pro práci s daty. Nutno říct, že často (zbytečně) přísná. Podíváme se společně na to, jak i bez souhlasu klientů získat z dat co nejvíce. Prakticky, na příkladech a bez paragrafů. Způsobem, který vás bude bavit.

Ode mne se dozvíte:

  • Co je a co ještě není profilování?
  • Kde šetřit na vašich stránkách check boxy?
  • Jaké cookies potřebujete, aby vám šlapal chat?
  • Můžete poslat dotazujícím se zákazníkům newsletter?

To a mnohem více se dozvíte v mé přednášce.

Jak pracovat se zákaznickými recenzemi a využít je ve svůj prospěch?

 

Veronika Molčanová-Vargová - Heureka.cz
Eva Čejková - Testuj.to

Kdo si tohle řemeslo už vyzkoušel, dobře ví, že zákaznická péče není jen o zvedání sluchátek. Zpětnou vazbu vám zákazníci předají třeba ve formě recenzí. A i na ty je potřeba reagovat. Recenze nestačí pouze sbírat. Pokud se s nimi naučíte správně pracovat, odpovídat na ně a říkat si o ně, dostanete přístup k mocnému marketingovému nástroji, který vás posune dál. 

Spojili jsme síly, abychom vám v naší přednášce ukázali: 

  • Jak si říct o zákaznické recenze. 
  • Kde konkrétně využít recenze v marketingu. 

  • Jak předejít negativním recenzím. 

  • Zajímavá čísla o recenzích z vlastních průzkumů. 

-

Objednávka záznamu

Co říkají účastníci konference?

Odnáším si spoustu poznatků, které bych ráda využila na naší zákaznické podpoře. Že je stále na čem pracovat a je potřeba zákaznickou podporu zlepšovat. Odnáším si také skvělý pocit z toho, že jsem se sama mohla díky tomuto dni posunout a dozvědět se nové a užitečné věci. Bylo to skvělé 🙂 .

Vendula KobrováManažerka zákaznické podpory, Adrop s.r.o.

Celý den jsem si moc užila. Byla to moje první konference a určitě se zúčastním i té v dalším roce (pokud bude). Hodinové bloky byly perfektní pro udržení pozornosti, výborné občerstvení nakoplo! 🙂

Andrea ZemanováVedoucí zákaznické péče, Hanibal sport

Za mě výborná konference v docházkové vzdálenosti od sídla naší společnosti. Výborní řečníci, zajímavá témata, skvěle zvládnutá organizace a neposlední řadě výborné občerstvení po celou dobu trvání ;-).

Petr NacházelCEO, EDERA Group a.s.

Velké díky. Konference mi moc pomohla uvědomit si, co by mělo být naší prioritou a zároveň dostat chuť na tom zase začít pracovat. Obrovská motivace a spousta intenzivních tipů a nápadů. Místo a služby kolem tomu jen přidaly - prostor krásný, jídlo výborné. Všechno bylo fakt skvělé. Dost mě potěšil i zápisník na míru - ten je fakt geniální. Mrzelo mě trošku sli.do - nešlo tam psát dotazy během přednášek, protože jsem si pořád psala nějaké nápady a na dotazy už mi prostě nezbýval čas. Což je vlastně na jednu stranu dobře 😀 Možná kdyby tam byl chvilku prostor nadechnout se na psaní dotazů, bylo by jich víc. Určitě jsem ještě na nějakou pochvalu zapomněla, ale už fakt musím jít pracovat na těch "Akčních krocích".

Pavla Vlasatášéfka péče o zákazníky, SportObchod.cz