User experience otevření balíku aneb jak pracovat s emocemi zákazníka
Záznam přednášky ze SupportDay 2018
O přednášce:
Znáte ten pocit, když rozbalíte balík a je tam něco navíc, co vám vykouzlí úsměv? Nebo naopak vám něco chybí a jste spíše naštvaní? Co dokáže opravdu vyvolat radost a kladné emoce u vašich zákazníků? Honza udělal test na desítkách e-shopů a připravil si pro vás ukázky z rozbalování zásilek a také průzkum mezi nakupujícími. Jak je u Honzy zvykem, vše bude hodně praktické a máte se na co těšit!
O speakerovi:
Honza patří mezi přední specialisty na zvyšování obchodní výkonnosti, CRO a UX u nás. Je znám zejména svým důrazem na praxi, testování a vyhodnocování. Jako jeden z mála se o své zkušenosti navíc nebojí podělit. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ Vyžívá se v uživatelském testování, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby.
Jan Kvasnička vystoupí také na SupportDay 2019
Funkční projektové řízení pro zákaznickou podporu
O přednášce:
Znáte to, zmatky na zákaznické podpoře, kdy se komu ozvat, komu dát přednost, jak prioritizovat, jak se připravit na krizové situace, zda si vytvářet vzory a jak je udržovat aktuální, jak zapisovat zpětnou vazbu a jak ji dále předávat do firmy, jak uklidnit naštvaného zákazníka nebo naopak odměnit věrného zákazníka a proč, a spoustu dalších otázek jsou na denním pořádku specialisty zákaznické podpory. Během přednášky dáme většině procesů na zákaznické podpoře pevný řád.