7. ročník konference
Support Day 2024
22. 5. 2024 Congress Centre Pardubice
Odlište se od konkurence!
Pro koho je konference určena
E-shopisty
Chcete, aby váš e-shop vynikl? Poskytujte špičkovou péči o své klienty.
Majitele firem
Získávat nové zákazníky je dražší, než prodávat těm stávajícím. Ukážeme vám, jak si je hýčkat.
Pracovníky na podpoře
Chcete vědět, jak řešit složité situace, které se na vás valí každý den? Naši řečníci vám s nimi pomohou.
Informace
Které jinde nenajdete a které vám ostatní nechtějí říct.
Použitelná praxe
Z každé přednášky si odnesete něco, co budete moci ihned použít.
Networking
Cenné kontakty pro vaše podnikání.
Zážitek
Na který nezapomenete a který změní váš pohled na konference.
Program:
9:00 - 10:00
Zkušenost očima zákazníků
CX framework
Lukáš Pítra
Zkušenost, spokojenost, zážitek. Slyšíme stále častěji, že bychom je měli zlepšit. Že jsou důležité. No jo, ale co vlastně je ta zkušenost, kdy a jak vzniká? A proč je pro firmu tak moc důležitá? Lukáš vám představí CX framework, které podrobně studoval v rámci CXAD certifikace. A ukáže vám jak se na zkušenost zákazníka správně ptát, proč je taková zkušenost zákazníka důležitá pro byznys, jaký dopad má špatná recenze a představí 6 emočních komponent zákaznické zkušenosti.
Přednáška vám pomůže o zákaznické zkušenosti přemýšlet koncepčně. Odnesete si konkrétní tipy do praxe a argumenty pro vedení firmy, proč a jak vám na zákaznické víc pomáhat.
10:00 - 11:00
Jak využít AI na zákaznické péči
Mário Roženský
11:00 - 12:00
Jak zvládnout péči
ve velkém e-shopu
Kristýna Rusňáková - Trenýrkárna
Jak se dělá zákaznická péče ve velkém e-shopu? Trenýrkárna má tak trochu jiný styl komunikace - a to je pro dnešní trh potřeba. Kristýna Rusňáková vás nechá podívat se za oponu e-shopu Trenýrkárny a odhalí tipy, které fungují v jejich zákaznické péči.
13:00 - 14:00
Analytika zákaznické péče
Jan Tichý - Taste
Co se neměří, to se nedá vylepšit. Víte, jak si na tom stojí vaši kolegové na podpoře? Zvládají, či nezvládají a jak je následně ovlivněna vaše značka? Měřit se dá všechno, když víte jak na to. Důležité je se v tom neutopit a získávat konkrétní data, která vám odhalí kde se na to zaměřit.
14:00 - 15:00
Jak se nebát telefonovat
Claudie Paldusová - Telefonická komunikace
Telefonická komunikace bývá často strašák. Co když zákazník bude křičet? Co když nebudu umět odpovědět? To jsou otázky, které si klade nemálo z nás.
Claudie má bohaté 12-leté zkušenosti s telefonováním v celé šíři projektů od automobilového průmyslu, až po IT projekty. Pomáhá klientům dosahovat nejen úspěchů v obchodní telefonní komunikaci, ale pomůže nám zbavit se strachu z telefonování a třeba si jej začít také užívat.
15:00 - 16:00
Budování komunit
pro dlouhodobý růst
Martina Hallová - Toscana store
Jak díky péči o zákazníka přejít na dlouhodobý růst. Martina se podělí o skutečné příběhy z praxe a ukáže vám, jak vybudovat silnou komunitu zákazníků prostřednictvím sociálních sítí. Proč je péče o zákazníka u nich na prvním místě a jak prodávají zboží dříve, než ho nabídnou v e-shopu. Můžete si být jisti, že to není jenom o Facebook skupině.
16:00 - 17:00
Krizová komunikace
Michal Mag & Berenika Sedláčková - MyTimi
Co když je chyba na straně zákazníka a nelze mu vyhovět i když bychom chtěli? Vždycky se najde nespokojený zákazník, který hrozí negativními recenzemi. A někdy je opravdu napíše. Jak takovou komunikaci zvládnout a přeměnit ho úspěšně na našeho ambasadora, který bude naši značku bránit v diskuzích a budoucích krizích? Při správné krizové komunikaci lze snížit škody a z problému vytvořit výhodu.
Michal a Berenika vám ukážou reálně příklady, jak zvládnout "nezvladatelného" zákazníka a využít ho ve svůj prospěch. Přednáška se zaměří také na soft skills, prevenci krizových situací nebo jak se nenechat stáhnout na úroveň zákazníka.
-
Špičkoví řečníci ve svých oborech, zaměřeno na praxi
Přednášky povedou jedni z nejlepších ve svých oborech v České republice. A protože víme, že špetka praxe vydá za tunu teorie, všechny prezentace budou vycházet z reálné praxe a budou koncipovány tak, aby si účastníci odnesli z akce maximum praktických poznatků, které budou schopni aplikovat na své vlastní projekty.
Na rozdíl od ostatních konferencí si z každé přednášky odnesete něco, co budete moci ihned aplikovat. Každý přednášející pro vás bude mít připravené materiály, které dostanete jako účastníci konference. Po celý den vám budou všichni řečníci k dispozici, připraveni zodpovědět jakékoli vaše dotazy a také vám poradit přímo s vaším vlastním projektem.
Věděli jste, že:
80 %
zákazníků odešlo od obchodníka kvůli špatné péči o zákazníky
89 %
majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou podporu pro své zákazníky, ale to samé si myslí pouze 8 % zákazníků
58 %
zákazníků rádo utratí více u obchodníka, který poskytuje skvělou péči svým zákazníkům
Nevěděli? A to není vše. Péče o stávající klienty bude čím dál důležitější, protože získat novou objednávku od stávajícího zákazníka je 5-6x levnější než od toho nového. Možná si říkáte, že to ale vše stojí strašně moc času a otravuje vás to. Na konferenci se dozvíte, že tomu tak být nemusí - a že vás to dokonce může bavit!
22. 5. 2024 Congress Centre Pardubice
Cena vstupenky
3.450 Kč bez DPH
+
Záznam SupportDay 2024
BONUS: Záznamy ze SupportDay 2016 - 2023
(42 přednášek, hodnota 1.500 Kč)
Cena vstupenky zahrnuje:
- Celodenní program konference
- Lehké občerstvení v průběhu dne
- Oběd
- Coffee break
- Záznam z celé konference
Jak se na místo dostanete?
Congress Centre Pardubice - Masarykovo nám. 2799, Pardubice
Autem
Snadno se k obchodnímu centru dostanete z dálnice D11 ze směru z Prahy a silnice silnice č. 37 ze směru Hradec Králové. Pro vaše pohodlí prosím použijte následující adresu: Masarykovo nám. 2799, 530 02 Pardubice.
Jak je to s parkováním?
Congress Centre Pardubice
Congress Centre Pardubice se nachází ve 3. patře obchodního centra Atrium Pardubice, které je v srdci Pardubic, na hlavní křižovatce na Masarykově náměstí.
Latitude: 50.038055 N 50°2´16.997“
Longtitude: 15.768332 E 15°46´5.994“
Vlakem / městskou hromadnou dopravou
Atrium Palace Pardubice je v centru města cca 15 minut chůze z hlavního vlakového nádraží. Přímo před obchodním centrem se nachází také zastávka MHD Masarykovo náměstí. Místo je tedy snadno dostupné městskou veřejnou dopravou. Pro více informací ohledně přepravy městskou veřejnou dopravou navštivte stránky http://www.dpmp.cz.
Z hlavního vlakového nádraží
Můžete jít pěšky cca 15 minut klidné chůze, nebo použít velké množství linek MHD. Např. 2, 3, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 16, 17, 23, 33.
Kde se můžete ubytovat?
Využít můžete služeb hotelu Atrium Pardubice, případně dalších možností ubytování v okolí.
Na koho se můžete obrátit?
V případě jakýchkoliv otázek týkajících se organizace se neváhejte obrátit na:
22. 5. 2024 Congress Centre Pardubice