7. ročník konference

Support Day 2024

22. 5. 2024 Congress Centre Pardubice

Péče o zákazníky jako důležitá

součást vašeho podnikání.

 

Pro koho je konference určena

 

eshopy ikona

E-shopisty

Chcete, aby váš e-shop vynikl? Poskytujte špičkovou péči o své klienty.

podnikatelé

Majitele firem

Získávat nové zákazníky je dražší, než prodávat těm stávajícím. Ukážeme vám, jak si je hýčkat.

podpora zakazniku

Pracovníky na podpoře

Chcete vědět, jak řešit složité situace, které se na vás valí každý den? Naši řečníci vám s nimi pomohou.

 

Informace ikona

Informace

Které jinde nenajdete a které vám ostatní nechtějí říct.

praxe ikona

Použitelná praxe

Z každé přednášky si odnesete něco, co budete moci ihned použít.

Networking

Networking

Cenné kontakty pro vaše podnikání.

Zážitek ikona

Zážitek

Na který nezapomenete a který změní váš pohled na konference.

Program:

9:00 - 10:00

Každý den ztrácíte zákazníky, dělejte s tím něco. Hned!

Radek Hrachovec - Voxwise

Spousta firem si neuvědomuje, na jak malém procentu jejich zákazníků závisí jejich přežití. Ukážu vám, jak každý den ztrácíte zákazníky a měli byste s tím něco dělat. Někdy není čas na stavbu velkého věrnostního programu, je třeba jednat teď hned. Odhalím vám největší pain points a projdeme si 3 úspěšné příklady, jak se nám povedla rychle zvýšila loajalita u důležitých skupin zákazníků. 

Radek se věnuje přes dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Dnes je partnerem společnosti Voxwise. Předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The International Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.

program foto 1

10:00 - 11:00

Zákaznická péče jako prodejní kanál

Mário Roženský - SupportBox.cz

Domníváte se, že zákaznická péče je pouze nákladové středisko? Chyba. Ukážu vám, jak o zákaznické péči přemýšlet jinak a skvěle na tom vydělat.

Podíváme se na témata jako:

  • Jak vědět, co zákazník chce, ještě než se zeptá?
  • Jak se nestřílet do vlastní nohy a nepřijít o objednávku?
  • Jak díky informacím ze zákaznické péče uzavřete více obchodů?
  • Jak si spočítat, kolik vám zákaznická péče vydělá?
  • Jak prodávat skrze pomáhání.

Mário posledních 8 let školí zákaznickou péči, založil helpdeskovou aplikaci SupportBox a je autorem knihy Jak na skvělou zákaznickou péči.

11:00 - 12:00

Jak roboti pomáhají Alze s tisíci dotazů od zákazníků a přesto zůstávají lidští

Lenka Bartizalová - Alza.cz

V Alze je zákazník vždycky na prvním místě. Proto abychom mohli poskytovat ty nejlepší služby široko daleko, což je náš cíl, musíme fungovat jinak než většina velkých firem. Proto naši lidé i náš robot Alzee a jejich vzájemné fungování jsou tu především pro zajištění růstu zákaznické spokojenosti.

Na jaké otázky odpovím na SupportDay?

  • Může koncept robotizace s využitím umělé inteligence nemít za primární cíl automatizaci?
  • Jak souvisí věci jako zákaznická spokojenost a roboti či umělá inteligence?
  • Jak s tím souvisí téma odbornosti, specializace, prediktivity?

Budu povídat o tom, jak koncept umělé inteligence pomohl zvýšit zákaznickou spokojenost, spokojenost zaměstnanců a pomohl zlepšit spoustu dalšího. A věříte tomu že v Alze v zákaznické péči schválně fungujeme jako malá firma.

13:00 - 14:00

Šikovné techniky, jak si poradit se stresem na zákaznické péči

Libor Mattuš - libormattus.com

Snižování stresu nejsou kouzla - je to práce s naším tělem a dechem, které podporují naši psychiku.

Na workshopu si ukážeme, jak si v běžné pracovní době prakticky snížit úroveň stresu dýcháním a pohybem.

Nebuďte ve stresu, když nemusíte.

Zážitkem vás provede Libor Mattuš, instruktor dýchání pro vrcholové atlety a manažery, průvodce zimních výprav na Sněžku v kraťasech, autor knihy Chladová terapie.

14:00 - 15:00

Jak na zákaznickou péči na prodejnách

 Markéta Knotková - BELFAIR Prague s.r.o.

O zákazníky není potřeba pečovat pouze on-line, ale také na kamenných prodejnách.
 
Po letech strávených ve službách a obchodě chci nyní předávat své zkušenosti dál. Věřím totiž, že i české firmy mohou nabízet zákaznický servis té nejvyšší úrovně.
 
Ve své přednášce se podívám na témata:
 
  • Zákaznická péče v offline prostředí.
  • Nejčastější chyby ve vedení prodejního rozhovoru.
  • Cross-sell, up-sell techniky.
  • Motivace zaměstnanců.
  • Osvědčené tipy z praxe.

15:15 - 16:00

Jak se dělá one-man podpora ve více lidech

Bronislav Sobotka - brona.cz

Brzdí vás pocit, že jste nenahraditelní a nezastupitelní? Čas proti vám hraje přesilovku. A pokud se nenaučíte něco ze svých kompetencí pustit a předat, neposunete se dál. Ukážu vám, jak neúprosných 24 hodin tak trochu oblafnout a udělat si (pracovní) život radostnější.

Na mých zkušenostech z one-man značky, za kterou stojí 20 lidí, vám ukážu, jak

  • přepnout do módu delegování,
  • přitáhnout báječné lidi a dobře je zaškolit
  • a na co si dát zatraceně dobrý pozor, aby se to celé nerozsypalo.

Nezáleží na tom, jakou pozici zastáváte. Ukážu vám, svůj postup a každý si najde něco k okamžitému použití.

16:00 - 17:00

Jak spolupracovat s ambasadory na zákaznické péči

Jan Kvasnička

Spolupráce s influencery/ambasadory už dávno není na konceptu: tady máš peníze a dej post na Instagram. Popravdě tento koncept už ani nechceme využívat. Jde nám především o hlubší spolupráci, najít si ambasadory, které bude spolupráce bavit, kteří mají k tématu projektu vztah. A s nimi chceme dlouhodobě spolupracovat, vytvořit jejich vztah s našimi zákazníky, udělat za tím win-win strategii. A právě na toto téma se podíváme, jak vytvořit win-win strategii spolupráce, jak ambasadory zapojit do fungování zákaznické péče a jak celkově tuto spolupráci uchopit.

Vše v praktických příkladech!

Špičkoví řečníci ve svých oborech, zaměřeno na praxi

Přednášky povedou jedni z nejlepších ve svých oborech v České republice. A protože víme, že špetka praxe vydá za tunu teorie, všechny prezentace budou vycházet z reálné praxe a budou koncipovány tak, aby si účastníci odnesli z akce maximum praktických poznatků, které budou schopni aplikovat na své vlastní projekty.

Na rozdíl od ostatních konferencí si z každé přednášky odnesete něco, co budete moci ihned aplikovat. Každý přednášející pro vás bude mít připravené materiály, které dostanete jako účastníci konference. Po celý den vám budou všichni řečníci k dispozici, připraveni zodpovědět jakékoli vaše dotazy a také vám poradit přímo s vaším vlastním projektem. 

 

Věděli jste, že:

80 %

zákazníků odešlo od obchodníka kvůli špatné péči o zákazníky

89 %

 majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou podporu pro své zákazníky, ale to samé si myslí pouze 8 % zákazníků

58 %

zákazníků rádo utratí více u obchodníka, který poskytuje skvělou péči svým zákazníkům

Nevěděli? A to není vše. Péče o stávající klienty bude čím dál důležitější, protože získat novou objednávku od stávajícího zákazníka je 5-6x levnější než od toho nového. Možná si říkáte, že to ale vše stojí strašně moc času a otravuje vás to. Na konferenci se dozvíte, že tomu tak být nemusí - a že vás to dokonce může bavit!

 

22. 5. 2024 Congress Centre Pardubice

 

Cena vstupenky

3.450 Kč bez DPH
2.950 Kč bez DPH
+
Záznam SupportDay 2024
BONUS: Záznamy ze SupportDay 2016 - 2023

(42 přednášek, hodnota 1.500 Kč)

Cena vstupenky zahrnuje:

  • Celodenní program konference
  • Lehké občerstvení v průběhu dne
  • Oběd (+ jeden nealkoholický nápoj)
  • Coffee break (káva a nealkoholické nápoje)
  • Záznam z celé konference

Jak se na místo dostanete?

Congress Centre Pardubice - Masarykovo nám. 2799, Pardubice

Autem

Snadno se k obchodnímu centru dostanete z dálnice D11 ze směru z Prahy a silnice silnice č. 37 ze směru Hradec Králové. Pro vaše pohodlí prosím použijte následující adresu: .

Jak je to s parkováním?

Za poplatek lze parkovat v zastřešených garážích obchodního centra. Cena je 100 Kč za den. Kapacita parkoviště je ovšem omezená, v ranních hodinách však není problém s volnými parkovacími místy. Parkování před obchodním centrem není možné.

Congress Centre Pardubice

Congress Centre Pardubice se nachází ve 3. patře obchodního centra Atrium Pardubice, které je v srdci Pardubic, na hlavní křižovatce na Masarykově náměstí.

Latitude:               50.038055   N 50°2´16.997“
Longtitude:          15.768332   E 15°46´5.994“

Vlakem / městskou hromadnou dopravou

Atrium Palace Pardubice je v centru města cca 15 minut chůze z hlavního vlakového nádraží. Přímo před obchodním centrem se nachází také zastávka MHD Masarykovo náměstí.  Místo je tedy snadno dostupné městskou veřejnou dopravou. Pro více informací ohledně přepravy městskou veřejnou dopravou navštivte stránky http://www.dpmp.cz.

Z hlavního vlakového nádraží

Můžete jít pěšky cca 15 minut klidné chůze, nebo použít velké množství linek MHD. Např. 2, 3, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 16, 17, 23, 33.

Kde se můžete ubytovat?

Využít můžete služeb hotelu Atrium Pardubice, případně dalších možností ubytování v okolí

Na koho se můžete obrátit?

lucka na web

V případě jakýchkoliv otázek týkajících se organizace se neváhejte obrátit na:

Lucii Roženskou

+420 732 449 010

31. 5. 2023 Congress Centre Pardubice

Partneři konference