Support Day 2023
31. 5. 2023 Congress Centre Pardubice
Péče o zákazníky jako důležitá
součást vašeho podnikání.
Pro koho je konference určena
E-shopisty
Chcete, aby váš e-shop vynikl? Poskytujte špičkovou péči o své klienty.
Majitele firem
Získávat nové zákazníky je dražší, než prodávat těm stávajícím. Ukážeme vám, jak si je hýčkat.
Pracovníky na podpoře
Chcete vědět, jak řešit složité situace, které se na vás valí každý den? Naši řečníci vám s nimi pomohou.
Informace
Které jinde nenajdete a které vám ostatní nechtějí říct.
Použitelná praxe
Z každé přednášky si odnesete něco, co budete moci ihned použít.
Networking
Cenné kontakty pro vaše podnikání.
Zážitek
Na který nezapomenete a který změní váš pohled na konference.
Program:
9:00 - 10:00
Zákaznická péče jako zdroj talentů - výhody pečlivého náboru a soustavného rozvoje operátorů
Veronika Jílková - Slevomat.cz
Častá otázka směřující k zákaznické péči - jakou máte fluktuaci?
Ve Slevomatu na zákaznické celkem velkou, ale naštěstí směrem do firmy. Od začátku roku do konce března máme 3 interní posuny a jeden odchod ven za úplně jiným oborem. To jsou čísla, která mi dělají radost.
Jak na to, abyste měli motivované zaměstnance s chutí odvádět co nejlepší výkon? Proč klademe takový důraz na výběr kandidátů na zákaznickou péči? A proč je důležité pracovat cíleně na rozvoji operátorů od samého začátku, jak na to?
Pokusím se vám přiblížit, jak to funguje u nás a proč nás mají manažeři jiných oddělení opravdu hodně rádi. 🙂
10:00 - 11:00
Vliv zákaznické péče na objednávky zákazníků
Mário Roženský - SupportBox.cz
Ve spolupráci s několika e-shopy jsem se podíval na zoubek přínosu zákaznické péče. Chtěl jsem znát odpovědi na řadu otázek:
- Má komunikace se zákazníkem vliv na hodnotu objednávky?
- Když zákazník kontaktuje podporu, zanechá potom raději recenzi?
- Kdy zákazníci píší a kdy dostávají odpovědi?
- Jaké procento zákazníků potřebuje pomoci?
- A hromada dalších.
O svá zjištění spolu s radami, jak s nimi naložit, se s vámi podělím ve své přednášce.
11:00 - 12:00
Jak správně komunikovat na zákaznické péči
Lada Laiblová - KazdyProdava.cz
Kvalitní zákaznická péče je důležitá, na tom se shodneme. Jak se zákazníky ale správně komunikovat? Zaměříme se na praktické tipy a ukázky jako důkaz, že některé způsoby komunikace působí lépe.
- Jaký styl komunikace zvolit.
- Jak reagovat v nestandardních (nepříjemných) situacích.
- Jak zajistit aby, styl komunikace byl dodržován napříč firmou.
- Jaká jsou úskalí komunikace se zákazníkem a jak se jich vyvarovat.
13:00 - 14:00
Zvládání stresu a emocí na zákaznickém servisu
Ing. Mgr. Radka Loja - Mindtrix.cz
Stres může zničit mnohem víc než jen naše fyzické zdraví. Často nám sebere radost ze života, z práce, naději, víru a chuť cokoli řešit. Stres úzce souvisí s emocemi. Pokud s nimi umíte pracovat, budete v životě spokojenější a úspěšnější.
Ode mne se dozvíte:
- Co se děje s naším mozkem ve stresu?
- Jak vypadá destruktivní emoční únos a jak mu předejít?
- Jak se dostat ze začarovaného kruhu?
- 5 kroků ke zvládání emocí.
- Několik relaxačních technik, které si můžete hned v sále vyzkoušet.
- O tom, že existuje web emoční inteligence mindtrix.cz, a co tam najdete.
14:00 - 15:00
Možnosti telefonu se nepřestaly vyvíjet v 90. letech
Evžen Hanka - Telfa.cz
Telefonní podpora není pouze zažloutlý telefon na stole či sluchátko na uchu. Dnešní systémy dokáží být skvělým pomocníkem, který operátorovi ihned dohledá, kdo volá, či rovnou zákazníka uvítá jménem. A to zdaleka není všechno.
Co se dále dozvíte:
- Jak to bylo s telefony a jejich použitím dříve a co z toho čerpáme do dnes?
- Co můžete už teď žádat od telefonu a jak snadno předčit konkurenci?
- Čím nás ještě telefony překvapí v blízké budoucnosti a jak toho využít?
15:15 - 16:00
Právo a zákaznická péče
Petra Dolejšová
Zákaznická péče a právo jsou si na první pohled velmi vzdálené. Možná jste od „právního“ obdrželi pravidla pro práci s daty. Nutno říct, že často (zbytečně) přísná. Podíváme se společně na to, jak i bez souhlasu klientů získat z dat co nejvíce. Prakticky, na příkladech a bez paragrafů. Způsobem, který vás bude bavit.
Ode mne se dozvíte:
- Co je a co ještě není profilování?
- Kde šetřit na vašich stránkách check boxy?
- Jaké cookies potřebujete, aby vám šlapal chat?
- Můžete poslat dotazujícím se zákazníkům newsletter?
To a mnohem více se dozvíte v mé přednášce.
16:00 - 17:00
Jak pracovat se zákaznickými recenzemi a využít je ve svůj prospěch?
Veronika Molčanová-Vargová - Heureka.cz
Eva Čejková - Testuj.to
Kdo si tohle řemeslo už vyzkoušel, dobře ví, že zákaznická péče není jen o zvedání sluchátek. Zpětnou vazbu vám zákazníci předají třeba ve formě recenzí. A i na ty je potřeba reagovat. Recenze nestačí pouze sbírat. Pokud se s nimi naučíte správně pracovat, odpovídat na ně a říkat si o ně, dostanete přístup k mocnému marketingovému nástroji, který vás posune dál.
Spojili jsme síly, abychom vám v naší přednášce ukázali:
- Jak si říct o zákaznické recenze.
-
Kde konkrétně využít recenze v marketingu.
-
Jak předejít negativním recenzím.
-
Zajímavá čísla o recenzích z vlastních průzkumů.
Špičkoví řečníci ve svých oborech, zaměřeno na praxi
Přednášky povedou jedni z nejlepších ve svých oborech v České republice. A protože víme, že špetka praxe vydá za tunu teorie, všechny prezentace budou vycházet z reálné praxe a budou koncipovány tak, aby si účastníci odnesli z akce maximum praktických poznatků, které budou schopni aplikovat na své vlastní projekty.
Na rozdíl od ostatních konferencí si z každé přednášky odnesete něco, co budete moci ihned aplikovat. Každý přednášející pro vás bude mít připravené materiály, které dostanete jako účastníci konference. Po celý den vám budou všichni řečníci k dispozici, připraveni zodpovědět jakékoli vaše dotazy a také vám poradit přímo s vaším vlastním projektem.
Věděli jste, že:
80 %
zákazníků odešlo od obchodníka kvůli špatné péči o zákazníky
89 %
majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou podporu pro své zákazníky, ale to samé si myslí pouze 8 % zákazníků
58 %
zákazníků rádo utratí více u obchodníka, který poskytuje skvělou péči svým zákazníkům
Nevěděli? A to není vše. Péče o stávající klienty bude čím dál důležitější, protože získat novou objednávku od stávajícího zákazníka je 5-6x levnější než od toho nového. Možná si říkáte, že to ale vše stojí strašně moc času a otravuje vás to. Na konferenci se dozvíte, že tomu tak být nemusí - a že vás to dokonce může bavit!
31. 5. 2023 Congress Centre Pardubice
Cena vstupenky
3.450 Kč bez DPH
2.950 Kč bez DPH
+
Záznam SupportDay 2023
BONUS: Záznamy ze SupportDay 2016 - 2022
(35 přednášek, hodnota 1.500 Kč)
Cena vstupenky zahrnuje:
- Celodenní program konference
- Lehká snídaně
- Oběd (+ jeden nealkoholický nápoj)
- Coffee break (káva a nealkoholické nápoje)
- Záznam z celé konference
Jak se na místo dostanete?
Congress Centre Pardubice - Masarykovo nám. 2799, Pardubice
Autem
Snadno se k obchodnímu centru dostanete z dálnice D11 ze směru z Prahy a silnice silnice č. 37 ze směru Hradec Králové. Pro vaše pohodlí prosím použijte následující adresu: Masarykovo nám. 2799, 530 02 Pardubice.
Jak je to s parkováním?
Congress Centre Pardubice
Congress Centre Pardubice se nachází ve 3. patře obchodního centra Atrium Pardubice, které je v srdci Pardubic, na hlavní křižovatce na Masarykově náměstí.
Latitude: 50.038055 N 50°2´16.997“
Longtitude: 15.768332 E 15°46´5.994“
Vlakem / městskou hromadnou dopravou
Atrium Palace Pardubice je v centru města cca 15 minut chůze z hlavního vlakového nádraží. Přímo před obchodním centrem se nachází také zastávka MHD Masarykovo náměstí. Místo je tedy snadno dostupné městskou veřejnou dopravou. Pro více informací ohledně přepravy městskou veřejnou dopravou navštivte stránky http://www.dpmp.cz.
Z hlavního vlakového nádraží
Můžete jít pěšky cca 15 minut klidné chůze, nebo použít velké množství linek MHD. Např. 2, 3, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 16, 17, 23, 33.
Kde se můžete ubytovat?
Využít můžete služeb hotelu Atrium Pardubice, případně dalších možností ubytování v okolí.
Na koho se můžu obrátit?
V případě jakýchkoliv otázek týkajících se organizace se neváhejte obrátit na:
8. 6. 2022 Congress Centre Pardubice