BiddingTools doporučuje konferenci SupportDay

Doporučujeme tuto velmi praktickou konferenci věnovanou zákaznické péči, jako velmi přínosnou pro každého e-shopaře.  Správně nastavená péče o zákazníky je velmi důležitá a užitečných informací není nikdy dost.

Navíc, coby příznivci našeho systému, od nás dárkem získáváte slevu 500 Kč na vstupenku. 

Support Day 2019

29. 5. 2019 Congress Centre Pardubice

Péče o zákazníky jako důležitá

součást vašeho podnikání.

 

Pro koho je konference určena

 

eshopy ikona

E-shopisty

Chcete, aby váš e-shop vynikl? Poskytujte špičkovou péči o své klienty.

podnikatelé

Majitele firem

Získávat nové zákazníky je dražší, než prodávat těm stávajícím. Ukážeme vám jak si je hýčkat.

podpora zakazniku

Pracovníky na podpoře

Chcete vědět, jak řešit složité situace, které se na vás valí každý den? Naši řečníci vám s nimi pomohou.

 

Informace ikona

Informace

Které jinde nenajdete a které vám ostatní nechtějí říct.

praxe ikona

Použitelná praxe

Z každé přednášky si odnesete něco, co budete moci ihned použít.

Networking

Networking

Cenné kontakty pro vaše podnikání.

Zážitek ikona

Zážitek

Na který nezapomenete a který změní váš pohled na konference.

Program:

Zákaznická péče coby středobod firmy

Pavel Černý & Martin Mates

V Econee nemáme zákaznický servis, ale oddělení rozmazlování zákazníků. 🙂
Jen spokojený zákazník nám totiž nestačí. Přitom poskytovat opravdu super službu není žádná raketová věda - stačí selský rozum.
 
Ukážeme vám, proč podle nás musí být zákaznická péče středobodem firmy. A proč stojí za to být ultravstřícní při řešení zákaznických požadavků - i přesto, že to stojí víc peněz i úsilí. Protože i skrz zákaznickou péči lze dělat svět lepším místem.

Instantní úspěch zaručen? Jak na Instagram!

Kateřina Halák & Jana Raš

Co může síť postavená na sdílení fotek a krátkých příběhů nabídnout firmám? Jak ji proměnit na prodejní kanál, nástroj komunikace a budování vztahu se zákazníky?

O vlastních zkušenostech s Instagramem, o firmách, kterým jsme ho nastartovaly (od Vemzu, Coco Aloha drinků až po Alkohol.cz a Erotic City), co se nám povedlo a co úplně ne, jak sledujeme a vyhodnocujeme data – o tom všem bude přednáška Katky a Jany z POP! agency.

Jak z konfliktu do prodeje?

Petr Bernadič

Občas zákazník nevolá na podporu s tím, že si chce přiobjednat dalších 5 produktů a 7 služeb. Umět se vypořádat s překážkami nebo negativním postojem zákazníka je první krok k následnému prodeji. 

Pojdme se podívat, jak komunikovat bez konfliktů, překonat obavy a navíc uzavírat další prodej. Přednášku povede Petr, který má letité zkušenosti s obchodem i zákaznickou péčí.

Funkční projektové řízení pro zákaznickou podporu

Jan Kvasnička

Znáte to, zmatky na zákaznické podpoře, kdy se komu ozvat, komu dát přednost, jak prioritizovat, jak se připravit na krizové situace, zda si vytvářet vzory a jak je udržovat aktuální, jak zapisovat zpětnou vazbu a jak ji dále předávat do firmy, jak uklidnit naštvaného zákazníka nebo naopak odměnit věrného zákazníka a proč, a spoustu dalších otázek jsou na denním pořádku specialisty zákaznické podpory. Během přednášky dáme většině procesů na zákaznické podpoře pevný řád.

Komunikace se zákazníky optikou copywritera

Martina Vejvodová

Rozstřelená komunikace napříč týmem i kanály zhoršuje vaši pověst a vztahy se zákazníky. Naučím vás pár jednoduchých triků, díky kterým komunikaci zkrotíte a dáte jí řád. Čekají vás praktické ukázky komunikačních manuálů, tonalitních taháků a příkladů z praxe.

Martina v Obsahové agentuře třetím rokem píše, vede workshopy a pomáhá s péčí o klienty. Věří v komunikaci bez vaty, klišé a nedorozumění. Nejvíce ji nabíjí moment, kdy si klienti uvědomí, že strategii nebo tonalitu už ve firmě mají, jen ji zatím neuměli správně pojmenovat, uchopit a používat.

program foto 1

Jaké aplikace používat na zákaznické péči a jak si je nastavit

Mário Roženský

Uvažovali jste, že byste chtěli zavést nějaký CRM systém, ale neumíte si vybrat jaký? A jak jej nejlépe použít pro zlepšení péče se zákazníky? Co si do něj zapisovat? Kdy tyto informace využít?

Nebo co třeba řešení vratek a reklamací. Nebylo by lepší místo posílání Wordového dokumentu mít celý proces systematizovaný a co nejvíce zjednodušený?

A co samotná komunikace se zákazníky e-mailem, telefonem, chatem, Messengerem? Nevadí vám, že máte každou konverzaci v jiné aplikaci? Nešlo by to udělat lépe?

Možná si podobné otázky kladete i u vás v e-shopu. Setkal jsem se s řadou e-shopařů a ptal se jich, jaké aplikace používají, proč a jak je mají nastaveny. Ukážu vám nejen, jakou aplikaci si můžete vybrat, ale také jak si ji nastavit, aby vám sloužila co nejlépe.

Jak správně řídit externí zákaznickou péči (nejen) v zahraničí

Tomáš Vrtík

Outsourcing zákaznícké podpory se v rámci e-commerce scény začal více využívat až v posledních 2 letech. Přispěla k tomu hlavně masivní expanze e-shopů a logická potřeba zastřešit kvalitní zákaznickou podporu v různých jazykových kombinacích. O tom, jak externí spolupráce funguje, i přes rostoucí zájem, se ví stále velmi málo..
 
V přednášce naleznete mimo jiné odpovědi i na tyto otázky:
Jak efektivně řídit externí zákaznickou podporu? 
Jak si vybrat správného a spolehlivého dodavatele/partnera?
Jaké jsou výhody a nevýhody delegování zákaznické péče?
Kdy byste měli o outsourcingu zákaznické péče uvažovat?
Kolik stojí outsourcing podpory např. pro Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko?
Co je SLA a jak se odráží jeho náročnost na celkové ceně?

After party na baru ve foyer konferenčního centra

-

Co by to bylo za konferenci, když bychom si nedali společně skleničku na baru a uvolněně si nepopovídali. Možná objevíte nového obchodního partnera, nebo člověka, se kterým budete moci konzultovat své podnikání. Ty nejlepší kontakty člověk nalezne právě nad skleničkou dobrého pití.

Špičkoví řečníci ve svých oborech, zaměřeno na praxi

Přednášky povedou jedni z nejlepších ve svých oborech v České republice. A protože víme, že špetka praxe vydá za tunu teorie, všechny prezentace budou vycházet z reálné praxe a budou koncipovány tak, aby si účastníci odnesli z akce maximum praktických poznatků, které budou schopni aplikovat na své vlastní projekty.

Narozdíl od ostatních konferencí si z každé přednášky odnesete něco, co budete moci ihned aplikovat. Každý přednášející pro vás bude mít připravené materiály, které dostanete jako účastníci konference. Po celý den vám budou všichni řečníci k dispozici, připraveni zodpovědět jakékoli vaše dotazy a také vám poradit přímo s vaším vlastním projektem. 

 

Věděli jste, že:

89%

zákazníků odešlo od obchodníka kvůli špatné péči o zákazníky

80%

 majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou podporu pro své zákazníky, ale to samé si myslí pouze 8 % zákazníků

58%

zákazníků rádo utratí více u obchodníka, který poskytuje skvělou péči svým zákazníkům

Nevěděli? A to není vše. Péče o stávající klienty bude čím dál důležitější, protože získat novou objednávku od stávajícího zákazníka je 5-6x levnější, než od toho nového. Možná si říkáte, že to ale vše stojí strašně moc času a otravuje vás to. Na konferenci se dozvíte, že tomu tak být nemusí a že vás to dokonce může bavit!

 

29. 5. 2019 Congress Centre Pardubice

 

Cena vstupenky

Sleva 500 Kč pro příznivce systému BiddingTools

2.950 2.450 Kč bez DPH
+
BONUS: Záznamy ze SupportDay 2016, 2017, 2018

Cena vstupenky zahrnuje:

  • Celodenní program konference
  • Lehká snídaně
  • Coffee break (káva a nealkoholické nápoje)
  • Oběd (+ jeden nealkoholický nápoj)
  • Welcome drink na after party
  • Záznam z celé konference

Jak se na místo dostanete?

Congress Centre Pardubice - Masarykovo nám. 2799, Pardubice

Autem

Snadno se k hotelu dostanete z dálnice D11 ze směru z Prahy a silnice silnice č. 37 ze směru Hradec Králové. Pro vaše pohodlí prosím použijte následující adresu: .

Jak je to s parkováním?

Za poplatek lze parkovat v zastřešených garážích obchodního centra. Cena je 100 Kč za den. Kapacita parkoviště je ovšem omezená, ovšem v ranních hodinách není problém s volnými parkovacími místy. Parkování přímo obchodním centrem není možné.

Congress Centre Pardubice

Congress Centre Pardubice se nachází ve 3. patře obchodního centra Atrium Pardubice, které je v srdci Pardubic, na hlavní křižovatce na Masarykově náměstí.

Latitude:               50.038055   N 50°2´16.997“
Longtitude:          15.768332   E 15°46´5.994“

Vlakem / městskou hromadnou dopravou

Atrium Palace Pardubice je v centrum města cca 15 minut chůze z hlavního vlakového nádraží. Přímo před obchodním centrem se nachází také zastávka MHD Masarykovo náměstí.  Místo je tedy snadno dostupné městskou veřejnou dopravou. Pro více informací ohledně přepravy městskou veřejnou dopravou navštivte stránky http://www.dpmp.cz.

Z hlavního vlakového nádraží

Můžete jít pěšky cca 15 minut klidné chůze, nebo použít velké množství linek MHD. Např. 2, 3, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 16, 17, 23, 33.

Kde se můžete ubytovat?

Využít můžete služeb hotelu Atrium Pardubice, případně vyžít dalších možností ubytování v okolí

Na koho se můžu obrátit?

lucka na web

V případě jakýchkoliv otázek týkajících se organizace se neváhejte obrátit na:

Lucii Roženskou

+420 732 449 010

29. 5. 2019 Congress Centre Pardubice

Partneři konference