Shoptet doporučuje konferenci SupportDay
Doporučujeme tuto velmi praktickou konferenci věnovanou zákaznické péči, jako velmi přínosnou pro každého e-shopaře. Správně nastavená péče o zákazníky je velmi důležitá a užitečných informací není nikdy dost.
Navíc, coby příznivci našeho systému, od nás dárkem získáváte slevu 500 Kč na vstupenku.
Support Day 2017
26.5.2017 HOTEL DON GIOVANNI PRAHA
Péče o zákazníky jako důležitá
součást vašeho podnikání.
Věděli jste, že:
89%
zákazníků odešlo od obchodníka kvůli špatné péči o zákazníky
80%
majitelů firem si myslí, že poskytují skvělou podporu pro své zákazníky, ale to samé si myslí pouze 8 % zákazníků
58%
zákazníků rádo utratí více u obchodníka, který poskytuje skvělou péči svým zákazníkům
Nevěděli? A to není vše. Péče o stávající klienty bude čím dál důležitější, protože získat novou objednávku od stávajícího zákazníka je 5-6x levnější, než od toho nového. Možná si říkáte, že to ale vše stojí strašně moc času a otravuje vás to. Na konferenci se dozvíte, že tomu tak být nemusí a že vás to dokonce může bavit!
Pro koho je konference určena
E-shopisty
Chcete, aby váš e-shop vynikl? Poskytujte špičkovou péči o své klienty.
Majitele firem
Získávat nové zákazníky je dražší, než prodávat těm stávajícím. Ukážeme vám jak si je hýčkat.
Pracovníky na podpoře
Chcete vědět, jak řešit složité situace, které se na vás valí každý den? Naši řečníci vám s nimi pomohou.
Informace
Které jinde nenajdete a které vám ostatní nechtějí říct.
Použitelná praxe
Z každé přednášky si odnesete něco, co budete moci ihned použít.
Networking
Cenné kontakty pro vaše podnikání.
Zážitek
Na který nezapomenete a který změní váš pohled na konference.
Špičkoví řečníci ve svých oborech, zaměřeno na praxi
Přednášky povedou jedni z nejlepších ve svých oborech v České republice. A protože víme, že špetka praxe vydá za tunu teorie, všechny prezentace budou vycházet z reálné praxe a budou koncipovány tak, aby si účastníci odnesli z akce maximum praktických poznatků, které budou schopni aplikovat na své vlastní projekty.
Narozdíl od ostatních konferencí si z každé přednášky odnesete něco, co budete moci ihned aplikovat. Každý přednášející pro vás bude mít připravené materiály, které dostanete jako účastníci konference. Po celý den vám budou všichni řečníci k dispozici, připraveni zodpovědět jakékoli vaše dotazy a také vám poradit přímo s vaším vlastním projektem.
Program:
8:00 - 9:30 - Registrace účastníků a lehká snídaně
Pro všechny účastníky je připravena lehká snídaně a občerstvení před začátkem konference
9:30 - 10:15 - Budoucnost zákaznické péče
Kdo přednáší: Mário Roženský
O přednášce:
Mnozí lidé si představují, že budoucností zákaznické péče jsou "chat-boti" a plná automatizace. To je ovšem pouze "buzzword", který plní stránky novin a magazínů. Jádro kvalitní komunikace se zákazníky leží jinde. Ve své přednášce vám odhalím trendy následujících pěti let. Ukážu vám, co je důležité, na co se zaměřit a co zákazníci chtějí.
O speakerovi:
Mário Roženský provozuje SaaS aplikace, které pomáhají malým a středním podnikatelům přivést nové zákazníky a ušetřit čas. První aplikací, kterou vytvořil, je AffilBox - jednoduchá aplikace pro správu provizního programu. Právě péče o zákazníky a prozákaznický přístup je to, co dnes stojí za úspěchem jeho firmy. Poslední dva roky se věnuje nové aplikaci SupportBox, která zjednodušuje a automatizuje komunikaci se zákazníky e-mailem.
10:15 - 11:15 - Retence místo akvizice
Kdo přednáší: Radek Hrachovec
O přednášce:
Každý rok velmi rychle rostou náklady na získávání nových zákazníků. Akvizice je stále dražší a čím dál více firem by se mělo věnovat retenci zákazníků. Tedy budování dlouhodobého vztahu, důvěry a spokojenosti.
Statistiky říkají, že je 6-7x dražší získat nového zákazníka, než si udržet stávajícího. Radek vám ukáže postupy a metody, jak se odlišit od konkurence a vybudovat dlouhodobou důvěru s vašimi zákazníky.
O speakerovi:
Radek je jedním z největších expertů na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Věrnostním programům se věnuje osmnáct let a patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards v Londýně.
Ve svých třiadvaceti letech dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub a následujících 11 let se o něj staral. Je partnerem společnosti Pricewise, ve které pracuje team prvotřídních expertů na zákaznické programy, smart pricing a vyspělou marketingovou analytiku.
V Pricewise se od roku 2012 starají o GOPASS, program který zvítězil v prestižní soutěži The Loyalty Awards 2015 v Londýne ve třech kategoriích.
11:15 - 12:15 - UX vs. zákaznická péče, nehažte zákazníkům klacky pod nohy
Kdo přednáší: Jan Kvasnička
O přednášce:
UX a zákaznická péče jdou ruku v ruce. Pokud u vás návštěvník nenajde přehledně kontakt se správnými informacemi, může to v něm vyvolat negativní myšlenku, což může být problém, pokud pak s vámi bude mluvit nebo vám bude psát. Je potřeba být co nejvíce jednoznační. Vše si ukážeme na praktických příkladech. Dotkneme se témat okolo livechatů, osobního přístupu, prezentace kontaktu, získávání zpětné vazby, dotazníky a další tipy, jak celkově se zákaznickou péčí a získáváním zpětné vazby pracovat.
O speakerovi:
Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.“ Vyžívá se v uživatelském testování, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby.
12:15 - 13:30 - Oběd v restauraci Teatro
Rozmanitý bufet podávaný v restauraci Teatro představuje kulinářský zážitek v té nejlepší kvalitě. Budete mít opravdu z čeho vybírat z širokého sortimentu čerstvých sezonních a mezinárodních lahůdek.
13:30 - 14:30 - Kvalitní zákaznická podpora jako konkurenční výhoda doma i v zahraničí (kytary.cz)
Kdo přednáší: Filip Černý
O přednášce:
Podpora zákazníků nemusí být pro e-shop nutné zlo spojené jen s náklady. Je to investice, která se vrátí, když víte, jak na to. Co vše museli změnit a připravit v eshopu kytary.cz a jak se vypořádali s nárůstem počtu dotazů, objednávek a růstem týmu při zahraniční expanzi?
O speakerovi:
Filip je vedoucí marketingu v e-shopu kytary.cz, jedničce na trhu v oblasti hudebních nástrojů. Podílí se na strategii komunikace a zásadních konceptech, které s podporou souvisí (výběr technologií, procesy, NPS atd...). Z velké části řídil také expanzi do Polska a má tedy velmi podrobný vhled, co je potřeba při expanzi nastavit a připravit.
14:30 - 15:00 - Případová studie - Jak využít NPS v praxi
Kdo přednáší: Ondřej Sedláček
O přednášce:
Bude doplněno
O speakerovi:
Ondra je co-founder aplikace StatisMeter, která slouží k získávání zpětné vazby od zákazníků.
15:00 - 15:30 - Případová studie - Jak zavedení CRM pomohlo Galardu zvýšit obrat u pravidelných klientů o desítky procent
Kdo přednáší: Martin Bazala
O přednášce:
Mnoho e-shopů nemá přehled o svých zákaznících. Nic více, než informace v administraci e-shopu si nezaznamenávají. Přitom vědět o jakého zákazníka se jedná, co ho zajímá, a další informace, které na první pohled nejsou zřejmé je obrovský benefit, který rozhoduje o tom, zda zákazníkovi prodáme.
Ve velmi praktické případové studii si ukážeme, jak zavedení CRM v krejčovství Galard pomohlo lépe poznat klienty a zvýšit tržby o desítky procent.
O speakerovi:
Martin Bazala už 12 let kormidluje firmu vyvíjející nejpoužívanější české on-line CRM. Úspěšně zavedl metodu otevřeného řízení - od všem přístupných porad po veřejné platy. Díky konzultacím byznysu měl možnost sledovat fungování stovek firem. A svoje zkušenosti předá na přednášce i vám.
15:50 - 16:50 - Když firmu řídí zákazník
Kdo přednáší: Anna Šenk
O přednášce:
Firmy se často ptají, jak prezentovat zákazníkovi svoje služby tak, aby měl pocit, že jsou kvalitní. Diskuze by ale měla začínat jinde. Jak udělat službu skutečně kvalitní a pracovat na tom, aby se o tom potenciální zákazníci dozvěděli. Díky internetu a sociálním sítím je stále těžší zákazníky obelhat a nedodat jim výsledek, který podle prezentace produktů a služeb očekávají. Žijeme v době, kdy zákazníci sdíli svoje zkušenosti online téměř okamžitě. A to je dobře, motorem firem totiž začíná být skutečná kvalita služeb. Ve své přednášce bych ráda mluvila o tom, proč se dnes vyplatí dělat skutečně kvalitní služby, pečovat a komunikovat se svými zákazníky a vedoucí zákaznické péče zařadit do vrcholového managamentu.
O speakerovi:
Anička začínala na zákaznické podpoře DámeJídlo.cz. Postupně se propracovala skrze vedení jednotlivých oddělení až k pozici provozní ředitelky a pod sebou měla všechny provozní oddělení včetně 150 kurýrů. Její focus v DámeJídlo.cz věnovala na kvalitu služeb, měření zákaznické spokojenosti a školení všech zaměstnanců, kteří přijdou do kontaktu se zákazníkem. Pak pokračovala do Rohlik.cz, kde bylo jejím úkolem vybudovat pro Rohlik.cz stejně kvalitní a na zákazníka orientovanou logistiku, kterou vedla v DámeJídlo.cz. Nyní spolu s GrowJOB Institutem Petra Ludwiga pracuje na zlepšení kvality služeb firem individuálně prostřednictvím workshopu Prvotřídní služby a konzultací. Jejím snem je, že za prvotřídní službu bude moci označit i služby českých úřadů.
16:50 - 17:50 - Nejčastější situace se zákazníkem a jak se jimi nenechat zaskočit
Kdo přednáší: Tomáš Adam
O přednášce:
Tomáš vám pomůže nahlédnout do mysli zákazníků, kteří přijdou k vám nakoupit. Víte třeba, jak správně zareagovat, když vám zákazník na otázku "Mohu vám nějak pomoci" odpoví pouze strohé "Ne"? Nebo jak se se zákazníkem správně rozloučit, abyste v něm zanechali pozitivní dojem a on se k vám příště opět těšil?
Odlišení v komunikaci v jakékoli oblasti s uvedením DO PRAXE nemusí být až zas tak složitá mozaika. Stačí vám několik jednoduchých vzorců, které se lze snadno naučit.
V průběhu obědové pauzy si Tomáš sesbírá situace, které řešíte vy a společně se pustíme do řešení. Tato část bude obsahem Tomášovi přednášky.
O speakerovi:
Tomáš působil 9 let ve společnosti O2. Postupně vybudoval tým a řídil strukturu 250 lidí.
V roce 2014 založil vlastní firmu zaměřenou na firemní leadership a komunikaci uvnitř firmy. Věnuje se odlišování firem v komunikaci směrem k zákazníkovi s jediným cílem - odnést si co nejlepší pocit a zážitek.
18:00 - 22:00 - After party v restauraci Teatro
Co by to bylo za konferenci, když bychom si nedali společně skleničku na baru a uvolněně si nepopovídali. Možná objevíte nového obchodního partnera, nebo člověka, se kterým budete moci konzultovat své podnikání. Ty nejlepší kontakty člověk nalezne právě nad skleničkou dobrého pití.
26.5.2017 Hotel Don Giovanni Praha
Cena vstupenky
Sleva 500 Kč pro příznivce systému Shoptet
2.950 Kč 2.450 Kč bez DPH
Cena vstupenky zahrnuje:
- Celodenní program konference
- Lehká snídaně
- Coffee break (káva a nealkoholické nápoje)
- Oběd (+ jeden nealkoholický nápoj)
- Welcome drink na after party
Jak se na místo dostanete?
Autem
Snadno se k hotelu dostanete z dálnice D1 ze směru z Brna a D11 ze směru z Hradce Králové. Pro vaše pohodlí prosím použijte následující GPS souřadnice, které vás bezpečně navedou: 49°11'31.948"N, 16°36'19.991"E.
Jak je to s parkováním?
Hotel Don Giovanni Prague
Vinohradská 2733/157a, Praha 3 - Žižkov
Vlakem / městskou hromadnou dopravou
Hotel je situován v centru města přímo u stanice metra trasy A Želivského. Před hotelem je také stejnojmenná tramvajová a autobusová zastávka. Hotel je tedy snadno dostupný městskou veřejnou dopravou. Pro více informací ohledně přepravy městskou veřejnou dopravou navštivte stránky http://www.dpp.cz/.
Z hlavního vlakového nádraží
Použijte metro trasy C s přestupem ve stanici Muzeum na linku A, případně tramvaj číslo 5 a 26.
Kde se můžete ubytovat?
Využít můžete služeb hotelu Don Giovanni Praha, případně vyžít dalších možností ubytování v okolí.
Na koho se můžu obrátit?
V případě jakýchkoliv otázek týkajících se organizace se neváhejte obrátit na:
26.5.2017 Hotel Don Giovanni Praha