Support Day 2025

ZÁZNAM KONFERENCE

Péče o zákazníky jako důležitá

součást vašeho podnikání.

Program:

9:00 - 10:00

CX studie: příběhy ze 400 hodin výzkumu v české e-commerce

Lucie Sikorová

Lucie představí výsledky výzkumné studie, která mapuje zákaznickou zkušenost s nákupem v českých e-shopech ze všech hlavních kategorií e-commerce. Studie založená na 60 kvalitativních testování, uživatelských denících a navazujícím kvantitativním ověření mapuje průchod nákupním procesem 12 velkých a středních e-shopů – od vložení do košíku až po rozbalení objednávky. Kde lidé narážejí na největší překážky? Co z toho plyne pro zákaznickou podporu?

Studie stojí na více než 400 hodinách výzkumu agentury Proof & Reason, kde vede Lucie tým designérů a zároveň se z role designérky podílí na návrhu digitálních produktů a služeb pro B2B a B2C firmy i státní organizace.

10:00 - 11:00

Na(Re)startujte zákaznickou péči: 27 tipů pro každou firmu

Mário Roženský

SupportBox.cz

Chcete posunout zákaznickou péči na novou úroveň? Ať už jste malý tým, nebo velká firma, z mé přednášky si odnesete konkrétní kroky, jak zlepšit komunikaci se zákazníky, zvýšit jejich spokojenost a posílit loajalitu. Žádná teorie – jen 27 osvědčených tipů, které můžete začít hned používat.

Přijďte si pro svůj praktický manuál a udělejte ze zákaznické péče vaši konkurenční výhodu.

11:00 - 12:00

Jak na prosazování potřeb zákazníků ve firmě

Anna Šenk

Anna Šenk je expertka na zákaznickou zkušenost a logistiku. Prošla firmami jako DámeJídlo, Rohlík.cz, Alza.cz a Direct, kde se věnovala optimalizaci zákaznické péče a procesů na manžerských pozicích. Nyní vede zákaznický support & success ve firmě Medevio, kde se zaměřuje na efektivní propojení zpětné vazby od zákazníků s celou firmou.

Prosazování zákaznických potřeb v rámci firmy bývá náročné – IT priority se často řídí finančním dopadem, a obhajoba zákaznického pohledu tak může jít stranou. Ne každý má přímý kontakt se zákazníky, takže jejich skutečné potřeby se ne vždy promítají do klíčových rozhodnutí. Cílem je proto najít způsob, jak zákaznický hlas přirozeně začlenit do firemní strategie a rozhodovacích procesů.

O tom, jak se nám to daří v Medevio, a jak konkrétně propojujeme zpětnou vazbu zákazníků s celou firmou, se podělím ve své přednášce. 

12:00 - 13:00

Projektové řízení v zákaznické péči – Prakticky, nikoli teoreticky

Honza Slavík

Projekty v zákaznické péči nejsou jen o rychlých odpovědích – je to neustále se měnící prostředí, kde každý nový proces, nástroj nebo změna v týmu musí fungovat bezbolestně. A právě zde v praxi často narazíme na strnulost projektového a procesního řízení. Ale žádný strach – nečeká vás teoretická smršť pojmů a závěrečná certifikace, ale praktické ukázky toho, jak zvládnout projekty v call centru či zákaznické podpoře efektivně, bez zbytečných složitostí.

Honza je zkušený odborník na inovace a projektové řízení, který spojuje technologické trendy s praktickým využitím ve firmách i veřejné správě. Má rozsáhlé zkušenosti s nastavováním procesů, digitální transformací a zaváděním moderních nástrojů do organizací. Má zkušenosti z vládního týmu pro boj s pandemií COVID-19 a dlouhodobě se věnuje digitalizaci a inovacím v modernizaci veřejné správy i komunikace s občany.

 
 
 

14:00 - 15:00

Komunikační zbraně vlivu: Jak efektivně ovlivnit zákazníka

Petr Vojnar

Úspěšná komunikace se zákazníkem je klíčem k budování důvěry a dosažení požadovaného výsledku. Jak zvládnout náročné rozhovory, získat si zákazníka a vést komunikaci tak, aby vedla k úspěchu?
Petr Vojnar vám představí "Komunikační zbraně vlivu" – praktické techniky, které vám pomohou lépe zvládat obtížné situace, efektivně ovlivňovat zákazníky a zvyšovat jejich spokojenost.

- Jak zvládnout složité rozhovory
- Jak efektivně vést komunikaci k požadovanému výsledku
- Jak budovat důvěru a dlouhodobé vztahy

Petr Vojnar je profesionální řečník a zakladatel Akademie sebevědomého řečníka SEBA. Školí stovky jednotlivců a týmů v oblasti komunikace, technik ovlivňování a rétoriky. Naučte se ovládnout komunikaci se zákazníky a získejte konkurenční výhodu!

15:00 - 16:00

Jak zvládat náročné situace (nejen) na zákaznické podpoře?

Tomáš Karásek

Kdy jste naposledy řešili náročnou situaci na zákaznické podpoře? Tipuji, že včera. 🙂

V deNatuře považujeme zákaznickou podporu za hlavní pilíř naší značky. A i když si na ní zakládáme, náročným situacím jsme se nevyhnuli. Proto se s vámi chci podělit o to, jak v praxi pracujeme s krizovým plánem komunikace, jak se snažíme těmto situacím předcházet a jak zefektivňujeme odpovídání na často kladené dotazy (bez AI). Naším cílem je být se zákazníky co nejvíce v kontaktu, protože věříme, že právě to přispívá k jejich dlouhodobé spokojenosti.

Těšit se můžete na ukázky z praxe a tipy, které budete moci sami obratem využít, abyste si usnadnili práci a posunuli zákaznickou spokojenost ještě o kousek výš!

Objednávka záznamu

Co říkají účastníci konference?

Určite ste si všimli, že 28.5 bol náš support offline. Bol sa totiž vzdelávať! 📚 Ste zvedaví kde boli? Už druhý rok,...

Posted by SuperFaktúra on Friday 30 May 2025

Díky moc, Mário Roženský, za další skvělý SupportDay 2025! 🙏🔥 Spousta inspirace, konkrétních tipů a skvělých lidí na...

Posted by BNET Internet on Wednesday 28 May 2025